"טרש" - קבוצת מטיילים מטיבי לכת

"טרש" היא קבוצה התנדבותית של מטיילים מיטיבי לכת מאיזור ירושלים ללא כל התאגדות רשמית. הטיולים הם ללא ביטוח אישי. יש רק ביטוח צד ג'. האחריות לביטוח אישי חלה על כל מטייל בעצמו. הצטרפות לטיול נעשית בידיעה כי מדובר בקבוצה לא מוסדרת של מטיילים מטיבי לכת, המטיילים לעתים באזורים קשים ובשבילים לא מוסדרים והובלת הטיולים נעשית בחלקה על ידי מתנדבים אשר אינם מדריכים מוסמכים ללא הכשרה מיוחדת לכך. הטיולים נערכים בימי סוף השבוע חלקם בני יום אחד בשבת וחלקם בני יומיים בשישי שבת.
מטייל חדש או אורח צריך לקבל אישור הועד להצטרף. יצירת קשר בדוא"ל
efiw@netvision.net.il



יום ראשון, 31 בינואר 2010

סיכום טיול: 30 ינואר 2010 - מצפה מואב, נחל כידוד, נחל מנחם, כפר הנוקדים

מפת המסלול
יצאנו לדרך מזרחה בירידה ממצפה מואב לנחל כידוד. הגבים בדרך מלאים במים טריים מהשיטפון של השבוע שעבר. עדין אין סימני פריחה רק התחלות נביטה פה ושם. הנחל מתחתר והופך לקניון יפיפה. חלפנו על פני מערת כידוד והגענו למפל הבנוי משתי מדרגות כשבראשונה גב מלא מים באמצע והשניה בגובה יותר משתי קומות אדם. רם עבר את המפל ללא כל קושי והתמקם למטה לסייע.
From Teresh Kidod Menachem 30 Jan 2010
אודי ובלוגוס התמקמו במדרגה הראשונה מעל הגב. אדי התמקם מעל המדרגה השניה ושמש כעוגן ליורדים בעזרת שתי חגורות שחוברו זו לזו. המעבר של כל 49 משתתפי הטיול לקח כשעה ומחצה. המשכנו במורד התלול של הקניון למפל הבא ועקפנו אותו מימין על מדרגת סלע משופעת.
From Teresh Kidod Menachem 30 Jan 2010
יצאנו למישור בו מתחברים נחל כידוד ונחל מנחם ועלינו צפונה ב"נאקב" העתיק של נחל מנחם. מהשביל אפשר היה לצפות על גבי נחל מנחם המלאים. אחרי הצהריים, השמים התקדרו והחל טפטוף ואובך שהסתיר מעט את הנוף. ויתרנו על הצצה לנחל רחף ועליה להר קנאים כדי לא להכנס לחושך. המשכנו לאורך נחל מנחם העילי דרך הר מנחם לכפר הנוקדים.

קישורים (הקלק על הקישור המבוקש להפנייה):

מפת המסלול,   תמונות של: רם ענבר,   צפריר,   ריטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה